SPIN

Ponad 600 osób prosiło o pomoc rzecznika

redakcja środa, 27 stycznia 2010, 17:57 Aktualnie

644 osoby poprosiły o pomoc Grażynę Gadomską – Krawczun, Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Siedlcach w 2009 roku. Najczęściej wystarczyła porada prawna i pisemne przygotowanie zgłoszenia reklamacyjnego w imieniu konsumenta. W 29 sprawach były to jednak pisma interwencyjne. Sprawy kierowane do rzecznika dotyczyły głównie złej jakości towarów i usług a ich wartości wynosiły od kilkudziesięciu (np. obuwie, usługi operatorów telekomunikacyjnych) do kilku tysięcy złotych (np. wymiana stolarki, meble kuchenne wykonane na wymiar, sprzęt komputerowy, sprzęt RTV).

bg

Dodaj komentarz

Czy wyrażasz zgodę na udostępnienie swoich danych zgodnie z Polityką prywatności oraz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy?