SPIN

Janusz Palikot w Siedlcach. Były wyzwiska i obelgi. Podpalono książkę [ZDJĘCIA]

Aneta Borkowska wtorek, 4 czerwca 2013, 12:13 Siedlce

Tuż po godz. 10 na skwerze przed siedleckim Starostwem Powiatowym zaczęła się konferencja zorganizowana przez członków Ruchu Palikota. Na spotkanie w Siedlcach przyjechali także Janusz Palikot i Andrzej Rozenek. Nie obyło się bez incydentów.

Wizytę posłów próbowali zakłócić m.in. członkowie Kongresu Nowej Prawicy  i Narodowych Siedlec skandując hasła: „Tylko idiota głosuje na Palikota” czy „Precz z  brukselską okupacją”. Pod koniec spotkania w stronę działaczy RP posypały się obelgi i  wyzwiska. W pewnym momencie jedna z osób podpaliła książkę i rzuciła ją  na chodnik. Palący się wolumin zgasił strażnik miejski.

Przeciwniczka Ruchu Palikota wyzywa jego członków

Wizyta Janusza Palikota w Siedlcach

Członkowie partii RP mieli ze sobą transparenty z podobiznami z jednej strony członków Prawa i Sprawiedliwości a z drugiej Platformy Obywatelskiej. Miało to pokazać ludziom, że tak naprawdę obie partie niczym się nie różnią a koalicja PO-PiS działająca w Siedlcach jest obecna w całym kraju.

Janusz Palikot mówi o koalicji PO-PiS w Siedlcach

Janusz Palikot o koalicji PO-PiS w Siedlcach

Jednak to nie podobieństwa między dwoma ugrupowaniami były głównym tematem dzisiejszej wizyty w  Siedlcach. Było nim zbieranie podpisów pod pakietem projektów 5 ustaw „4×4”. Pierwszy projekt odnosi się do obniżenia wieku czynnego prawa wyborczego w wyborach do 16 lat. Drugi postuluje wprowadzenie przynajmniej 1 godziny edukacji seksualnej tygodniowo w szkole podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Trzeci projekt dotyczy polityki społecznej: każde dziecko (od przedszkola do gimnazjum) w trakcie roku szkolnego powinno móc zjeść 1 pełnowartościowy obiad dziennie. Czwarty projekt wprowadza możliwość głosowania elektronicznego oraz zwiększeniu dostępności głosowania korespondencyjnego. Ostatni postulat dotyczy zmian w polityce antynarkotykowej – Ruch Palikota proponuje utworzenie tzw. klubów konopnych, w ramach których zarejestrowane grupy użytkowników wspólnie uprawiają konopie i konsumują je w specjalnie wyznaczonych miejscach. – źródło: Ruch Palikota.

Janusz Palikot o programie 4×4

Program 4×4 prezentowany przez Janusza Palikota

76 komentarzy

  1. siedlczanin, ktory byl tam dodano 11 lat temu

    Rozumiem, ze mozna sie nie zgadzac z pogladami Palikota, ale zachowanie Michowieckiego, Wyrzykowskiego i reszty w wiekszosci lysych troglodytow bylo zenujace. Tak sie nawet bydlo nie zachowuje. Do incydentow dodalbym jeszcze zamazanie przez Michowieckiego karty do wpisywania sie za projektami ustaw. Jeszcze tylko brakowalo tam rekoczynow… Opanujcie sie ludzie od Korwina, bo inaczej nikt was nie bedzie traktowal powaznie. Bo wygladaliscie tam na osoby niepelnosprawne umyslowo i chore z nienawisci.

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      Proszę wrzucić zdjęcie rzekomo zamazanej karty, ja zaraz wrzucę filmy z tego, co się tam działo i zobaczymy, jak krótkie nóżki mają pomarańczowe kłamstwa.

      • siedlczanin, ktory byl tam dodano 11 lat temu

        Dziecko, zrozum, ze ja tam nie chodze z kamera, zeby zbierac dowody. Swoje widzialem i wiem, ze zachowaliscie sie gorzej niz bydlo. A co opublikujesz to mi to wisi, przeciez to nie problem wyciac niewygodne fragmenty 🙂

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      Oto 15-minutowy film, bez cięć itp. Pokaż, gdzie było "żenujące zachowanie", Palikot mógł powiedzieć w spokoju co miał do powiedzenia, nasze pytania olał, a potem nie wpuścił nas na konferencję. I po co kłamać, "siedlczaninie", który przyjechał w pomarańczowym namiocie?

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z_EAE0aZKuY

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      A tak wyglądało nie wpuszczenie nas na konferencję, na którą zostaliśmy odesłani z pytaniami, które były trudne merytorycznie i dotyczyły m.in. gospodarki, oraz polityki socjalnej i imigracyjnej w UE. Wyzwą od fanatyków, ale na pytania nie odpowiedzą, a niby tacy nowocześni i wykształceni.

      http://www.youtube.com/watch?v=ntyD2E8xZEU&feature=youtu.be

      • Leon Kraszewski dodano 11 lat temu

        Zeby być zaproszonym trzeba mieć coś do powiedzenia! Kiedyś próbowałem się skupić na tym co Pan mówił i przyznam, nie było to łatwe.

        • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

          W takim razie polecam ćwiczenia na koncentrację, oraz zapoznanie się z filmem, na którym pada zaproszenie. Lepiej już było wcale nie zapraszać i rozwiać złudzenia o merytorycznej dyskusji w zamkniętym pomieszczeniu gdzie nikt nie przeszkadza, niż pisać potem takie "usprawiedliwienia". Boicie się prawdy do tego stopnia, że zaryzykowaliście taką kompromitację aby się tylko nie zbłaźnić przy spółdzielcach, którzy i tak byli wpuszczani wybiórczo (więc nie było to spotkanie zamknięte dla spółdzielców tylko dla osób o określonych powiązaniach partyjnych).

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      To zamknie usta oszczercom, gdyż nagranie samych "palikotów" pokazuje, kiedy i dlaczego krzyczeliśmy.

      ~7:30 krzyki w tle "tylko idiota głosuje na Palikota" – widać wyraźnie, że nie krzyczymy, chcemy dyskusji
      ~9:00 pytanie o multikulturalizm
      ~10:00 zignorowanie, ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
      ~11:00 dopiero teraz również krzyczymy

      A potem nie wpuścili nas na konferencję – "wolność słowa"… Daliśmy powiedzieć Palikotowi wszystko, co miał do powiedzenia, natomiast nasze pytania i argumenty zignorowano, na pytanie o multikulturalizm Palikot zareagował zakończeniem konferencji, co widać na filmie:
      ŹRÓDŁO:

      http://www.youtube.com/watch?v=B2R32dYCM5g

  2. ELŻBIETA dodano 11 lat temu

    Oj tak – ten Michowiecki jest straszny. Fanatyk i tyle a od takich ludzi jak najdalej i to dotyczy fanatyzmu w każdym wydaniu, także religijnym.Nie ma facet nic konkretnego do roboty tylko burdy wszczyna

    • Racjonalista dodano 11 lat temu

      Specjalnie robicie spotkania w takich godzinach, żeby nie mogli przyjść ludzie pracujący bo by was mieszkańcy roznieśli i wynieśli więc cieszcie się, że trafiliście na młodzież a nie na zwykłych mieszkańców, bo dopiero by się działo bo ludzie mają was już dość.

      • BOB Budowniczy dodano 11 lat temu

        racja, święta racja,

  3. z sensem dodano 11 lat temu

    to jest wlasnie to w tym naszym glupim kraju, ze nie mozesz miec takich a takich pogladow i zeby reszta sie z tym zgadzala, badz nie, badz chciala o tym porozmawiac. Tylko chamstwo i prostactwo i krzyk.

  4. Prawy dodano 11 lat temu

    Żadne zachowanie wobec Palikota nie jest naganne. Zero szacunku do człowieka, który działa podstępem przeciwko wspaniałym wartościom Polaków.
    Znam chłopaków od Korwina i bardzo mocno wspieram ich w działaniach. Z resztą… Oni tam nie reprezentowali KNP, tylko prawicowość, nie tylko Korwinowcy tam byli. Zgubna propaganda postępu, którą szerz Palikot, jest powrotem do poprzedniego ustroju, tylko zamiast koloru czerwonego, będziemy mieli tęczę.
    Multikulturalizm (geje, lesbijki, muzułmanie, antykatolicyzm, itp. itd.) wyniszcza piękną europejską cywilizację. Jeszcze kiedyś ludzie wrócą do łask konserwatyzmu, ale może być już za późno.
    ZERO SZACUNKU DLA SOCJALISTÓW TAKICH JAK PALIKOT!!!

    Ps. Wyzwiska padały z ust starszych uczestników zgromadzenia, a nie młodych ludzi z KNP i Narodowych Siedlec.

    RAZ SIERPEM, RAZ MŁOTEM W CZERWONĄ HOŁOTĘ!

    • siedlczanin, ktory byl tam dodano 11 lat temu

      Zadne zachowanie wobec Palikota nie jest naganne? To dlaczego go tam nie pobiliscie ani nie zatlukliscie na smierc? Ludzie opanujcie sie! Psychiatra to dla was chyba za malo. Zeby tyle nienawisci sie wylewalo z was to ja jestem w szoku. Kazdemu nalezy sie szacunek, a wasza pogarda, chamstwo i bluzgi swiadcza tylko o was. Ze powinniscie zyc w swiecie zwierzat, a nie ludzi! Swoja droga zabawne jest to, ze najwiecej o poprzednim ustroju mowia ci, ktorzy w nim nie zyli. Dzieci, wiecej ksiazek, a mniej agresji i nienawisci. Pozdrawiam.

      • Prawy dodano 11 lat temu

        Dla człowieka, który chce dopuścić 13latków do swawolnego współżycia zero szacunku! Ten fragment komentarza został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

        • Do prawego dodano 11 lat temu

          Udowodnij swoje fantasmagorie, inaczej siejesz pomówienia, których każda atakowana partia ma prawo ścigać sądownie!

          Zastanów się troszkę człowieczku, zanim coś napiszesz czy jest to racjonalne! Niebawem pewnie usłyszysz, że Palikot chce sprzedać Polskę kosmitom i co? Też i taką bzdurę będziesz powielał jak bezmózgowiec niezdolny do posiadania swojego własnego zdania?

      • Siedlczanin, którego tam nie było i być nie zamierzał dodano 11 lat temu

        "To dlaczego go tam nie pobiliscie ani nie zatlukliscie na smierc?"

        Spokojnie, przyjadą muzułmanie na socjal i zrobią to za nich tasakiem jak w Londynie. A wy pierwsi spieprzycie na Hawaje za ukradzione Polakom pieniądze.

      • Gość dodano 11 lat temu

        A jakie to konkretnie były bluzgi ??

      • Prawicowiec dodano 11 lat temu

        A może psychiatra potrzeby jest Palikotowi? Bo jeżeli wszyscy mają odmienne zdanie niż on to znaczy że trzeba ich pozamykać?

      • anna dodano 11 lat temu

        Popierając Palikota to tak jakby Pan stwierdził, że po co zasady, tylko wolność, "róbta co chceta" .Więc proszę ochłonąć i nie opluwać młodych, którzy mają zasady. Nie można bezczynnie stać, gdy ktoś z zewnątrz próbuje zniszczyć naród i strukturę rodziny, legalizuje chorych nie ubliżając p[***]- tak dziś modne w Warszawie- gdzie kluby są finansowane z zachodu. A gdzie moja wolność, gdy muszę przechodzić obok liżących się chłopców na ulicy, aż obrzydzenie bierze. Nigdy nie zastanawiał się Pan dlaczego tak się dzieje, legalizacja związków i może adopcji, jakie jest tego drugie dno? Ja wiem co dzieje się w Warszawie i popieram młodych, odważnych ludzi, którzy szanują prawość. I to, że pouczają głupców, to nic złego. Mądry człowiek potrafi przyjąć naganę. Mi również się dostanie, ale z góry nie czuję urazy. Z Bogiem jeśli to coś dla Pana znaczy:)

        • Marta dodano 11 lat temu

          Bez przesady. Każdy człowiek ma swój rozum – ograniczenia i twardych zasad, nakazów i zakazów potrzebują tylko ludzie bezrozumni i … bez zasad. To, że powstałyby kluby konopne, byłaby legalizacja aborcji, eutanazji i wszystkiego innego nie oznaczałoby że byłby nakaz wrzucania się we wszystko. Moim zdaniem Ci prawicowcy tak się pultają, bo wiedzą że gdyby było bardziej liberalne prawo z tej całej zagorzałej, rozmodlonej prawicy zostałoby całe gucio!!!! dlatego tak chrzanią i zabranianiu, karach, dlatego obrażają. Niestety "pani w brązowym" idealnie oddaje poziom zagorzałych "katolików": Ch…, ku…, Bóg, g…, amen, Jezus, spi….". Na tylko tyle was stać.

  5. obserwator dodano 11 lat temu

    Patrząc na zdjecia żyjemy w zgniułymmieście pełnym nienawisci, wszystko co nie jest zgodne z prawym kierunkiem umocnionym przez kosciół jest pietnowane przez tłum, brakowało linczu i ścięcia głowy na tym spotkaniu – jesteśmy gorsi od krajów wschodnich i daleko nam do demokracji. Kazdy z nas ma prawo głosu, swoich przekonań, wiary etc. a to co próbują nam narzucić siłą , obelgami to paranoja – chore miasto i – chory kraj . porażka

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      To politycy chcą narzucić chory system zwykłym ludziom. Mieszkańcy dają odpór, ale i tak zostanie im narzucony socjalizm, multi-kulti (a w konsekwencji bieda, rozruchy, obcinanie głów maczetami, podpalanie samochodów itp.) przez władzę, którą współtworzy Palikot. Człowiek, który otwarcie nawołuje do likwidacji państwa polskiego, do obniżenia wieku inicjacji seksualnej do lat 13, który nie odnosi się z szacunkiem do kobiet (słowa o gwałcie i p. Nowickiej), za to promuje dewiacje i wciska ludziom te same obietnice, z których ani jednej nie spełnił mimo posłów w Sejmie, zasługuje na o wiele gorsze potraktowanie niż te, które go spotkało w Siedlcach. A w Siedlcach spotkały go merytoryczne pytania, które najzwyczajniej w świecie olał, odesłał na późniejsze spotkanie, na które nie zostaliśmy wpuszczeni. Ludzie nie wytrzymali jego chamstwa i obcesowości więc zaczęli krzyczeć, na początku było spokojnie bo każdy chciał podyskutować, ale w końcu zobaczyli prawdziwą twarz Palikota i nie wytrzymali. Wg mnie mają prawo, bo jako podatnicy go utrzymujący mogą również od niego wymagać. Dziwisz się?

    • Prawicowiec dodano 11 lat temu

      Niestety to Palikot chyba narzuca siłą większości Polaków Europejskość, multikulti gdzie w nowoczesnych i postępowych krajach zachodu odcinane są ludziom głowy, palone ich dobytki, kobiety poniewierane. Znajomi za granicą boją się przez tą "nowoczesność" o swoje życie

  6. Siedlczanin dodano 11 lat temu

    do Obserwatora
    rozumiem że chcesz żeby było jak w europie zachodniej i paliły się auta oraz ludzi rozmawiali ze sobą za pomocą tasaka jak w Londynie ??? Wolność słowa skandowanie było dlatego że poseł Palikot nie chciał odpowiedzieć na żadne pytanie tych młodych ludzi to raz drugie że zaprosili ich na konferencję na którą zamknięto przed nimi drzwi na 3 maja więc taka to wolność o jakiej mówi Palikot….

  7. p77 dodano 11 lat temu

    Nie ma wolności dla przeciwników wolności… Znam "chłopaków od Korwina", i mimo nieco innego światopoglądu nie spotkała mnie z ich strony żadna próba linczu 🙂

    A w sprawie Palikota i jego partii… szkoda słów…

  8. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Hej lewaki zobaczcie co się działo nie tak dawno w Anglii,we Francji,w Szwecji jeżeli uważacie,że "sztuczna" tolerancja jest ok to czekać jak za ileś lat noszenie krzyżyka będzie ryzykowane bo muzułmanie będą tępić oni są grzeczni ale jak poczują,że jest ich więcej to wtedy się zacznie.

    • anna dodano 11 lat temu

      Jeśli chodzi o muzułmanów to w Polsce również będą z nimi problemy, ale nikt o tym nie wie. Mają prawo budować meczety, a my w Istambule możemy? Ich religia nakazuje im podbój świata niewiernych do których i my należymy w imię Boga- Allaha. Nie chodzi o to byśmy ich zabijali my chrześcijanie ,ale żebyśmy chronili naszą spuściznę narodową, wiarę. Możemy ich tolerować ale im nie ulegać, bo oni mogą nas nawet okłamywać bo wiara im na to pozwala (Koran) każdy może o tym poczytać. A my jak i w przypadku tych co chcą Polskę sprzedać i okraść musimy się obronić.

  9. To folklor dodano 11 lat temu

    Palikot czy Nowe Prawiczki – siebie warte towarzystwo. Mogliby wspólnie założyć np. cyrk Arlekin. Przecież nikt rozsądny nie potraktuje ich poważnie.

    • Prawicowiec dodano 11 lat temu

      Tak jak nikt rozsądny nie potraktuje pisu czy PO, po tym co zrobili w kraju i w mieście

  10. efaster dodano 11 lat temu

    ta baba w brązowej kurtce to niczym słynna "baba z Radomia" no co mamy być gorsi ?? Niech każde miasto ma swoją "babę" :))

    A co do happeningu, he, he to się moją matula nasłuchała przez okno roboty :))) aż jestem ciekaw co opowie jak wróci z roboty :)))

    A podpisy, happeningi Nowa Prawica też to robi, ba ostatnio nawet gdzieś czytałem o dniu "dziecka zadłużonego" czy coś, Pan Palikot też zrobił happening, a podpisy co w tym złego, że dzieci w szkole nauczą się korzystać z antykoncepcji, przynajmniej się żadnymi chorobami przenoszonymi drogą płciową nie zarażą (a przynajmniej ograniczą ryzyko zakażenia) albo, że będzie można głosować elektronicznie przez Internet, albo będą mogli głosować 16 -latkowie wszak Nowa Prawica ma duże poparcie wśród młodych.

    A po za tym mówicie dużo o gospodarce, a kto jak kto ale Janusz na biznesie się zna, bo kto wina produkował ?? Także dajcie innym też pogadać, Palikot by wam np. w Wawie nie przeszkadzał jakbyście robili jakiś happening. Jest miejsce dla jednych i dla drugich, no chyba, że Panowie chcieliście się pokażą przed całą polska, bo myśleliście że przyjadą TV ogólnopolskie, a z tego co widzę nie przyjechały i dupa blada.

    A i nie bratajcie się z pis Kudelski was wykorzysta i usunie w polityczny niebyt.

    PS.
    Znów odezwała się moja liberalno-lewicowa dusza :))

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      Palikotowcy nam nie przeszkadzają, bo nie istnieją. Gdzie byli ci "młodzi" od Palikota? Gdzie jest ten cały jego "ruch młodych"? To po pierwsze. Po drugie, Palikot szkodzi nam bardziej, niż Ci się wydaje. Nie dość, że wykręcił przedsiębiorców, którzy wsparli go przy kampanii kasą, to jeszcze nie wprowadził żadnych z zapowiadanych zmian na korzyść gospodarki, za to serwuje nam bajeczki rodem z ZSRS o państwowych fabrykach, krzyżach w Sejmie i seksie od 13 roku życia. To ma być merytoryczna praca, na to płacimy na jego wynagrodzenie w podatkach?

      Co do PiSu, to gdzie był PiS? Siedzieli wygodnie, nie wyściubią nosa, atakują tylko nas bo ośmielamy się być od nich niezależni i wykazywać ich błędy, a na Palikota nie mają odwagi, a może by się jeszcze okazało, że ich programy gospodarcze są bardzo do siebie podobne, zresztą tak jak każdej partii sejmowej. Socjalizm, etatyzm, zadłużanie – "aby do wyborów" "a po nas choćby potop". Tacy z PiSu obrońcy chrześcijaństwa, a to nam przeszkadzają, atakują nas a nie Palikota. Liczy się tylko kasa, której utraty boją się w przypadku kiedy młodzi zaczną ciąć koszta aby dalej nie zadłużać miasta.

    • Prawicowiec dodano 11 lat temu

      Czy wiesz, że od końca XIX wieku jak zaczęto zmieniać bierne prawo wyborcze na bardziej dostępne dla młodszych, to stopniowo z tymi zmianami coraz więcej zasiadało w parlamentach socjalistów a później komunistów? Przed zmianami w wielu krajach można było głosować dopiero od 30 lat i nie było socjalistów praktycznie i wtedy Europa zrobiła największy skok cywilizacyjnych. Dajmy prawo wyborcze pięciolatkom

    • monia dodano 11 lat temu

      Efaster – nie wiem kim jesteś ale zgadzam się z tobą w wielu wątkach. tym też 😀

  11. zmartwiony dodano 11 lat temu

    W naszym mieście tylko procesje i pielgrzymki są cacy. Natomiast każde inne zgromadzenie czy wystąpienie jest przez kogoś wygwizdywane i ochrzczone przez "prawych obywateli" zgromadzeniem "czerwonej hołoty". Ludzie!! opamiętajcie się! Chamstwo nie popłaca.

    • anna dodano 11 lat temu

      Jeśli komuś przeszkadza prawda i dobro (pielgrzymki i procesje) to chyba coś z nim jest nie tak. Wiem, że ludzie chcą być szczęśliwi , szukają Boga- tylko dla niektórych jest nim mamona, niestety. Opamiętać powinni się Ci którzy chcą być jak Bóg, chodzi mi np.o in vitro, dziecko- cud stworzenia no i zabójstwo kilkoro innych przy okazji. A o tym nie wolno nie mówić. Człowiek jest człowiekiem od chwili poczęcia. Pan również jako "płód" miał duszę, zakodowany kolor włosów, oczu itp. Zeszłam z tematu, aby zapadła refleksja nad istnieniem człowieka, że jest coś więcej niż to co nas otacza.

  12. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Do efastera dobra prowadził działalność gospodarczą ale dziś sam nie wie czego chce raz jest fanem wolnego rynku a raz jest za socjalizmem niedługo może będzie głosicielem trzeciej drogi (czy coś w tym stylu).

  13. był sobie człowiek dodano 11 lat temu

    Palikot na biznesie się zna bo kto wina produkował ? No włąśnie, Jaki więc interes mają ci młodzi ludzie co stoją przy Palikocie? Są konsumentami tegoż trunku? A może chcą tylko legalizacji marychy? W takim razie niech nie dopisują sobie ideologii . Nie szkoda mi narkomanów i nnych uzależnionych, szkoda mi tych młodych co ślepo idą za Palikotem który ich naiwnośc iskłonności do używek wykorzystuje. Ci młodzi nie widzą że w rezultacie jest to działanie przeciwko nim.Ale, jak mówią, głupich nie sieją. A
    A tak w sumie to happening mało wizualny, mało zaintersowanych poza partyjnym tłem posła ,przeciwnikami i nmediami było kilka osób.

    • Przy Palikocie dodano 11 lat temu

      Przy palikocie sami starzy, jedyni młodzi co tam byli to przeciwnicy, a i starzy nieźle dawali. Palikot niby dla młodych ale młodym się nie podoba.

  14. Siedlecki dodano 11 lat temu

    Witam,

    czytam i oczom nie wierzę, jaka nienawiść bije od "siedlczanin, ktory byl tam". Do tego pisze nazwiska innych a sam pisze pod płaszczykiem fałszu i obłudy. Pisz pan tak dalej, bo pan poseł Palikot jest wyrozumiały i zasłużona premia dla asystenta się znajdzie.

  15. Siedlecki dodano 11 lat temu

    "siedlczanin, ktory byl tam", proszę się podpisać imieniem i nazwiskiem, wszak jest pan pełen ogłady, taki dżentelmeński…

  16. Fantom dodano 11 lat temu

    Prezent dla pana posła Palikota w postaci pomarańczowego balona – bezcenny 🙂

  17. Fantom dodano 11 lat temu

    A oto odpowiedź młodych siedlczan, na zaproszenie na konferencję przez pana posła Palikota:
    http://www.youtube.com/watch?v=ntyD2E8xZEU&feature=youtu.be

  18. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    A jak się w rodzinie kłócisz to co stety,niestety kłótnie były i będą takie jest życie stety,niestety nic na to nie poradzimy.

  19. bb dodano 11 lat temu

    a mnie jest po prostu wstyd. wstyd, że w moim miescie nie ma poszanowania dla drugiego człowieka. Dla mnie Palikot, czy Wyrzykowski to ta sama liga. Nie chodze na marsze i heapeningi Nowej Prawicy, nie chodze na spotkania z Palikotem. Zarówno NP jak RP to niszowe partie, bez znaczenia, a ich poglady mi nie odpowiadaja. Więc nie biore w ich "teatrach" udziału. Niech sobie Palikot czy Wyrzykowski z Michowieckim ględzi głupoty, kto chce niech słucha – mamy wolnośc i demokracje. Palikot miał takie samo prawo do teatrzyku na siedleckiej ulicy jak i Korwinowcy. Dlatego pytam te 'światłą" młodzież: czy Palikot, bądź jego zwolennicy przeszkadzali wam w organizowaniu marszu w obronie trwam ? Czy przeszkadzali wam wczoraj jak wygłupialiście sie na ulicach z balonikami? A co wy dzisiaj zrobiliście? Nie interesuje was – siedzcie w domu. Wapczycie o wolność słowa, a odmawiacie tej wolności posłowi na Sejm, wybranego przez wyborców? Czy według was ci wyborcy i ten poseł sa gorszym gatunkiem ludzi, polaków? Ile trzeba miec w sobie obłudy i faryzejstwa, aby postepowac tak jak wy. Bo wam wolno wszystko – inni niech siedza cicho.
    Jesteście grupa dzieciaków buszujących w internecie i piszących bez przerwy komentarze na każdy temat (Wyrzykowski). Za młodzi, za mali i za głupi jesteście aby cos osiągnąć w ten sposób. Musicie jeszcze duzo sie nauczyc, zarówno teorii jak i praktyki. Nie daj Boże, aby takie oszołomstwo – mam na mysli tutaj równiez Palikota i jego – kiedykolwiek mogło dostac włądze do reki

    • Wyrzykowski dodano 11 lat temu

      "Nie chodze na marsze i heapeningi Nowej Prawicy"… ale mimo to zawsze je komentuję snując daleko idące insynuacje bo mimo, że mnie nie było to i tak wiem najlepiej o co im chodzi 🙂

      "czy Palikot, bądź jego zwolennicy przeszkadzali wam w organizowaniu marszu w obronie trwam ?"

      Nie, bo takiego marszu nigdy nie organizowaliśmy.

      Co do reszty, już się przyzwyczaiłem w Pani przypadku. Cieszę się, że ktoś tak często interesuje się moją działalnością, szkoda tylko, że nie zadaje sobie trudu aby poznać tę działalność bliżej, a mimo to rozsiewa o niej nieprawdziwe informacje. Jak widać, ma Pani czas, aby się z tym wszystkim zapoznać, gdyż Pani komentarze również pojawiają się często i są nieodłącznym punktem relacji, w której odgrywam przynajmniej czwartoplanową rolę. Mało to zdrowe i ciekawe, co konkretnie spowodowało taki stopień zainteresowania moją skromną osobą. Na początku udawała Pani bezstronność, a teraz zamiast argumentów mamy przerzucanie braku argumentów daleko idącymi ocenami i przekręcaniem faktów (też ciekawe, co to ma na celu). Pozdrawiam.

    • anna dodano 11 lat temu

      A to może mają siedzieć cicho i być bez zasad. Patrzeć jak naród ulega deprawacji. Chleba i igrzysk dla plebsu – to nam oferuje dzisiaj rząd, tak jak kiedyś rozpijał społeczeństwo. Aprobować mamy in vitro, homo… gejo… i inne choroby prowadzące do rozpadu i zepsucia. Mamy cicho siedzieć i się bać powiedzieć głupiemu prawdę. Może już dość wrzasku o wolność źle pojmowaną, a jak to Pan wzywając Boga, powinien Pan wiedzieć, że pamiętać trzeba o czymś takim jak bojaźń Boża. Dzisiaj człowiek chce być jak Bóg, jest wtedy po prostu głupcem i szkoda mi takiego człowieka, który chce być szczęśliwy po swojemu. Jeśli by ktoś chciał zrobić krzywdę komuś z Pana bliskich to nic by Pan nie robił? Dlatego nie wolno pozwalać Palikotowi na to co robi i to co mówi. Bo bluźni przeciwko Bogu i ludziom.

  20. mieszkaniec dodano 11 lat temu

    Siedlce sa małym miastem. P Prezydent obiecal 100 tysiecy i co? NIC! Microskala 🙂

  21. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Ej bb każdy ma prawo protestować czy ktoś tam kogoś bił ?.

  22. Leon Kraszewski dodano 11 lat temu

    I znowu palą książki! Prawie sto lat temu tacy sami kolesie zaczeli od palenia książek i póżniej spalili pół swiata. Demony się budzą. Ale jak widać historia zatacza koło, przynajmiej w Siedlcach.

  23. siedlczanin, ktory byl tam dodano 11 lat temu

    Wyrzykowski dziecinko pisz te komentarze dalej, ale to ci nic nie da. Bo zachowaliscie sie gorzej niz bydlo, a ten filmik co wrzuciles przed wejsciem do sali konferencyjnej to swiadczy tylko o was, ze jestescie fanatykami i macie nie rowno pod sufitem. A co do zamazania przez Michowieckiego karty do podpisu ustaw to bylo to pod koniec spotkania, wiec nie sciemniaj dziecko- TS wrzucil pierwsze 15 min spotkania, a cale spotkanie trwalo 45 min. I opanujcie sie, bo z takich zwierzecym zachowaniem to nic nie osiagniecie. Co najwyzej kogos wkurzycie i wam moze w morde dac, bo wobec takich zachowan to ciezko utrzymac roznowage. Dla was partnerami w rozmowie powinny byc zwierzeta, bo na ludzi jestescie za glupi.

  24. do siedlczanin który tam był: to są groźby karalne' ścigane z urzędu dodano 11 lat temu

    .

  25. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Do "siedlczanina,który tam był" po prostu napisałeś ani śmieszne ani smutnie po prostu tyle w temacie.

  26. x dodano 11 lat temu

    Zachowania poniżej krytyki, Ciemnogród w pełnej krasie. I nikt nie zaprzeczy, że skojarzenia z działaniami hitlerowskich brunatnych koszul narzucają się same. Do tego chcecie doprowadzić? Powtórki z 20 milionów Ofiar i zniszczenia prawie całej europy? Katofaszym.

    • Lewackie zagrożenie dodano 11 lat temu

      Jak na razie to lewicowe multi-kulti doprowadza do rozlewu krwi Europejczyków. Dla porównania kto mówi prawdę a kto nie:

      http://www.youtube.com/watch?v=W4to9uFlTFg

  27. mieszkaniec Siedlec dodano 11 lat temu

    "siedlczanin, ktory byl tam" – hmm.. to mówi Pan że oni zachowywali się nagannie to może Pan spojrzy w lustro "bo na ludzi jestescie za glupi.", "macie nie rowno pod sufitem". Skoro Pan Palikot przyszedł do młodych to chyba po to by usłyszeć co oni sądzą tak ?

  28. MW dodano 11 lat temu

    Spotkała się grupa [….] RP i NP zatarasowali przejście dla pieszych i wrzeszczeli na siebie z odległości paru centymetrów opluwając się skutecznie. Brakowało tam jeszcze oszołomów z PiS, ćwierćinteligentów z PO, że o komuszkach z SLD nawet nie wspomnę bo się brzydzę.Także dajcie sobie spokój z tymi komentarzami bo nie ma co komentować. To była tylko blokada przejścia dla pieszych.

  29. MW dodano 11 lat temu

    i jeszcze jedno . Więcej tu komentujących iż tych uczestniczących na "blokadzie przejścia dla pieszych, hehehehehe

  30. ja dodano 11 lat temu

    aż usiadłam z wrażenia gdy zobaczyłam pielęgniarkę podpisującą temu […] petycje ale większość środowiska medycznego ja zna i chyba to ja przesadziłam z tym wrażeniem ale to wstyd dla pielęgniarek mieć taką w śród nas-HONORU I WSTYDU NIE MASZ

  31. bb do Wyrzykowskiego i do anny dodano 11 lat temu

    Jest pan dla mnie nikim. Takimi zapatrzonymi w siebie gówniarzami, dla których celem życiowym dorwanie sie do koryta – pogardzam. Do tego pan łże jak psina, bo np. we wszystkich relacjach z marszu, który NP organizowała, lub przynajmniej chwaliła sie, że organizuje – można było zobaczyć uczestników z transparentami w obronie Trwam. Czy pan uważa, że ludzie sa głupi p uwierzą w pańskie tłumaczenia – to nie ja, to oni. To samo wczoraj, najpierw zadyma – później na wszystkich forach pisanie: to nie my, to oni.
    Z racji swojego wieku i doświadczenia wiem, że takie typki moga zrobić duzo złego, jest tylko duża szansa, że wam sie nie uda, bo ludzie olewaja tak samo was jak i Palikota. Tamten chociaż świr, to przynajmniej ma klasę i potrafi zignorować prowokujących go głupków, czego o was nie mozna powiedzieć. I jeszcze jedno: proszę nie pochlebiać sobie, że – z jakichś wymyślonych przez pana powodów – wybitnie interesuje sie pana osobą. Mimo swoich lat interesuje sie wszystkim, a doświadczenie życiowe pozwala mi na trzeźwe patrzenie na – tak usiłujące zaistnieć w przestrzeni publicznej jednostki – jak pan. Potrafię oddzielić ziarno od plew.
    powoli, systematycznie usiłujecie zawłąszczyc przestrzeń publiczna w Siedlcach. Fora internetowe pełne sa waszych komentarzy i docinków w odpowiedziach na niezbyt pochlebne oceny waszej działalności. To wasze ble, ble, ble jest wszędzie. Niby krytykujecie PIS – ale niczym Kaczyński – NP jest lekarstwem na całe zło, na wszystkim sie zna, w każdej dziedzinie jest ekspertem. Jak ktos zna się na wszystkim – tak naprawdę nie zna sie niczym.
    Trochę pokory i mniej zachwytu dla siebie samego, mniej pustego bicia piany, a może troche konkretów. Bo co wy w ogóle robicie po za strzępieniem gęby i łażenia po ulicach? Nic.
    Anno, jeżeli uważasz dzieciaków z NP za ludzi z zasadami , a ich zachowanie za godne szacunku – to współczuje.

    • Lewackie zagrożenie dodano 11 lat temu

      Pełna kultura dojrzałej kobiety (najpewniej umoczonej w lokalne partyjniactwo i nie mogącej pogodzić się z nieuchronną przyszłością).

  32. Kibic dodano 11 lat temu

    do siedlczanin, ktory byl tam
    spróbujcie lewaczki coś zrobić tym młodym z NP…..

    • Antyfaszysta dodano 11 lat temu

      Bo co? Zlejesz się ze strachu?

  33. Anka dodano 11 lat temu

    Ale się uśmiałam z Pani Przeciwniczki.
    Będziemy wierzyć w wiarę. No ciekawe 🙂 Wstyd jeśli ludzie wierzący są tacy jak ta pani. Co drugie słowo na k… i ch… a jako przecinki Papież, kościół, wiara.
    Dziwne, że np podczas marszu życia nikt z niewierzących nie przyszedł i nie krzyczał jak ta Pani. A jak przyjedzie Palikot to od razu pojawiają się "obrońcy wiary" i się wydzierają (bo jak widać rozmawiać kulturalnie nie potrafią).
    No cóż dajecie sami o sobie świadectwo.

    I tak na koniec do tej Pani Przeciwniczki (jeśli to czyta) w Siedlcach mieszkają także ludzie niewierzący i proszę się wypowiadać za siebie i nie przynosić wstydu normalnym ludziom.

  34. do Anki dodano 11 lat temu

    Ta pani "przeciwniczka" raczej nie przeczyta tych komentarzy, bo o ile wiem Caritas komputerów i internetu nie sponsoruje.

  35. elzbieta dodano 11 lat temu

    palikot nie ma czego szukac w siedlcach ja byłam jestem i bede katoliczka nigdy nie pozwole szargac naszego rodaka papierza co on mu winny a jezeli chce nam dzieci zgermanic nie uda mu się to ja i tak go […] choc bym nawet dostała wyrok ale za wiarę będę walczyc i o młodzierz oraz dzieci

    • Kobieto! dodano 11 lat temu

      Naucz się wpierw pisać poprawnie po polsku, a dopiero potem się wypowiadaj. Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy, ile wstydu sobie robisz pisząc błędnie nawet swoje imię nie mówiąc już o "papierzach" i "młodzierzy". No i pamiętaj, że nazwę miasta pisze się z dużej litery!

  36. Antyfaszysta dodano 11 lat temu

    Faszyści z qrwinkami włącznie!

    Lepiej zrobicie dla Siedlec jak pojedziecie już teraz na ten swój zlot w Siewierzy k. Katowic i tam już zostaniecie na zawsze! Oszczędzicie na przyszłość wstydu naszemu miastu, zaś mieszkańcy będą mieli od was święty spokój! Żałuję, że nie mogłem wtedy być – szybko zrobiłbym z wami porządek i SM nie byłaby potrzebna…

  37. Prawiczki do kapliczki! dodano 11 lat temu

    Prawiczki do kapliczki!

  38. CZY JEST JAKAŚ RELACJA Z KONFERENCJI KTÓRA ODBYŁA SIĘ W BUDYNKU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ? dodano 11 lat temu

    .

  39. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Ej ty antyfaszysto nie kozacz kozacz w internecie każdy jest mocny gorzej w realu a coś wiem na ten temat.

  40. GG do bb dodano 11 lat temu

    bb napisała: ""Trochę pokory i mniej zachwytu dla siebie samego, mniej pustego bicia piany, a może troche konkretów. Bo co wy w ogóle robicie po za strzępieniem gęby i łażenia po ulicach? Nic." Przeciez ta opinia to sedno palikociarni i ich idola. gratuluję trafnej oceny własnego towarzystwa.

  41. antychryst. dodano 11 lat temu

    Pomijając już wybryki tej łysej bojówki i krzykaczy drących się bez opamiętania ale najdziwniejsze było to,że na przeciwko tego wiecu brylowała starsza pani od Rydzyka i wykrzykiwała różne rydzykowe hasełka,które to pasowały do jej wyglądu i zachowania a pani ta zamieszkuje w rejonie osiedla Młynarska i dziwnym trafem tam nie organizuje wieców tylko chodzi cicho jak mysz kościelna a wiek zobowiązuje ponieważ liczy sobie około 70-75 wiosen i dalej pozostaje bez rozumu.

  42. Fan Pawła Zarzecznego dodano 11 lat temu

    Grunt,że wczoraj był kongres Ruchu Narodowego w stolicy panie i panowie oby tak dalej.

  43. x dodano 11 lat temu

    Brawo Ela Ś. hehehe

    • paweł dodano 11 lat temu

      Faktycznie brawo – to chyba jakiś żart – wstyd dla mnie – apolitycznego siedlczanina – ateisty. I strach, że moje dzieci mogą być kiedyś zaatakowane przez taką "postać" bo pojawią się nie "na tym" wiecu czy spotkaniu

Dodaj komentarz

Kliknij tutaj, aby anulować odpowiadanie.

Czy wyrażasz zgodę na udostępnienie swoich danych zgodnie z Polityką prywatności oraz akceptujesz regulamin dodawania komentarzy?