W związku z pandemią koronawirusa, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, wprowadzone zostają zmiany w zakresie obsługi interesantów.
URZĄD MIASTA SIEDLCE będzie czynny w godzinach 7.45 – 15.45.
Od 23 marca następuje zmiana organizacji pracy w Biurze Obsługi Interesanta. Ograniczony będzie do minimum kontakt bezpośredni pomiędzy urzędnikami a interesantami.
Uruchomiona zostanie możliwość złożenia korespondencji poprzez „wrzutkę”, znajdującą się w przedsionku w Biurze Obsługi Interesanta. Korespondencję należy umieścić w kopercie, na której należy wskazać Wydział, do którego jest kierowana. Ponadto należy zamieścić w środku dane kontaktowe (nr telefonu, e-mail). Odbiór dokumentów będzie następował w tym samym miejscu po uprzednim telefonicznym umówieniu się z pracownikiem urzędu.
W sprawach, gdzie istnieje potrzeba pokwitowania, potwierdzenia, okazania dowodu tożsamości itp. należy wcześniej skontaktować się z pracownikiem odpowiedniego wydziału w celu ustalenia sposobu załatwienia sprawy.
Od 23 marca nie będą czynne kasy w urzędzie oraz opłatomat znajdujący się Biurze Obsługi Interesanta. Oznacza to, że wszelkie opłaty zarówno gotówkowe jak i bezgotówkowe nie będą możliwe do zrealizowania na miejscu. Opłat należy dokonywać przelewem na konta, wskazane poniżej oraz dostępne na stronie Urzędu Miasta Siedlce w zakładce Załatwianie spraw urzędowych – Konta bankowe.